c

mereka aku punye !!

alahaii COMEL kawan2 aku kan , mereka nihh aku punye tau :)
so JANGAN mensebok okeyy .. takpayah nak kacau2 diorang lagi lahh !
diorang tak BERminat dengan kau BONGOK ..
ini BOLAT sayang , HAIYYA die seorang yang mulut sangat biseng ..
kuat menanges macam aku :) GOOD
perempuan gediks aku , suka BULI aku kat sekolah ..
suka buat lawak and buat muka seposen atau dikenali sebagai blurr :)
die terCOMEL kann kembang ?
yess ini budak kecik aku ! semot sayang aku kann ..
die jenis yang pendiam sikit tapi perangai menggila jugak , suka buli sebab die
adik kami :)
and last ini BUDAK berok :) aku tak tahu lahh camane perangai aku kat korang ,
kalau aku nii terlalu kasar ke bongok ke hape tolong bagitahu okeyy ..
jangan cakap CURIK2 kang aku pulak yang out dari geng kite HAHA
thanks sudah jadi sahabat aku selame nii ..
KORANG tertonggeng doe , SIYES korang paling terBANGANG ..
I LOVE YOU :)

BOLATateenNAJLAabby